וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שנוצץ: מוצרי טיפוח מוזהבים

19.9.2016 / 13:07

כשהתקופה הכי מרגשת בשנה מגיעה, כולם מחפשים אחרי משהו שירגש אותם, ישדרג את האווירה וייתן טאץ של יוקרה וסטייל לחיים. כנסו לראות איך נגיעות של זהב משתלבות במוצרי טיפוח חדשים, עם ניחוח של כוכבים ובאריזות זוהרות ונוצצות. כל הפרטים המבריקים בפנים

ללין.
ללין

לא משנה מהו סגנון הלבוש שלכן, המראה המועדף עליכן או שגרת הטיפוח שאתן מאמצות, עמוק בפנים כולנו אוהבות את החומר הנוצץ, הצהבהב והיוקרתי - הזהב. אולי בגלל שזה פונה לעורב שיש בכולנו, או לילד הפנימי שבתוכנו, או אולי זה בגלל שזהב, בכל טון שהוא, מהפנט כל אחד גם את הקשוחים ביותר.

אולי בגלל זה סדרת המוצרים החדשה והמנצנצת של ללין ששזורים בה פתיתי זהב זוהרים כל כך מרגשת אותנו.
ללא ספק כולנו מחפשים איך להעשיר את חיינו, לתת להם מגע של יוקרה וסטייל ולהעניק להם ניצוץ, כי אם אפשר להרגיש קצת מלכותיים אז למה לא בעצם?

זהב, כולם מסכימים, משדר יוקרה וזוהר - נגיעות מטאליות, אפילו הקטנות ביותר, או הפתיתים הכי עדינים של המתכת היקרה הזו יהפכו כל פריט לחגיגי ומרגש.

אבל לא משנה מאיפה המשיכה שלנו לצבע הזה, דבר אחד ברור, המשיכה לטאץ' מוזהב היא אוניברסלית וגם אם מסתכלים על זה בעיניים של פאשניסטות, מנקודת המבט של עולם הסטייל, הזהב המנצנץ הוכיח עצמו כמגמת אופנה גדולה בעיקר כשמדובר באיפור וטיפוח - הגליטר והזהב הופיעו בסתירה לטרנד היוניסקס, השולט כמגמת על והעניקו נקודות אור נוצצות למראות על המסלולים.

האופנה המונוכרונית הרוויחה לא מעט מההבלחות של הפייטים, הלורקס ופתיתי הזהב וכך גם אנחנו - הנקודות האלו הן בדיוק מה שכולנו צריכים במיוחד עכשיו, עם תחילת השנה.

ללין.
ללין

תור הזהב

זה קורה כל שנה מחדש, הקיץ מאותת שהוא בדרך החוצה ומפלס ההתרגשות עולה נוכח תחילתה של עונה חדשה, שנה שמתחילה והחגים שבדרך. כן שוב חגים – הזמן הזה שכולם מתרגשים, מרגישים צורך עז להעניק לאחרים, ושוברים את הראש בחיפוש אחרי המתנה הנכונה.

כולם מחפשים דברים חדשים ופריטים שמתאימים לאווירת החג. משהו משמח, משהו מטפח, אבל בעיקר משהו עם סטייל שמשדר יוקרה ויוכיח שהקדשתן מחשבה כשחיפשתן מתנה.

בואו נהיה מציאותיים אף אחד לא באמת רוצה לקבל עוד מתנה שגרתית עם פתק החלפה, אולי בגלל שזה הזמן שכולם רוצים להתחדש.

כל אחד חושק בקצת אבק כוכבים, לקבל משהו זוהר עם ניחוח של יוקרה ושיק, שיאיר לו את החג - המוצרים החדשים של ללין בסדרה מיוחדת ומוגבלת, נמצאים בצד שלכן. הם נותנים לכן את האפשרות להעניק משהו יוקרתי ומבריק, עם נגיעות של זהב.

כי הגליטר הוא ללא ספק המלך של תקופת החגים.
הסדרה שנקראת glitter dreams עשירה, זוהרת ומעוצבת בקווים אלגנטיים בגווני זהב ולבן עם נגיעות של פתיתים מהמתכת היוקרתית. היא כוללת מוצרים לגוף ולבית, שעוד לפני שמתוודעים לאפקט שהם מעניקים, הולכים שבי אחרי האריזה שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ללין.
ללין

הנראות של המוצרים בסדרה מבוססת על החומר המוזהב והמנצנץ, ללא שימוש בגרפיקות אחרות או הדפסים מיותרים. מוצרים שיוסיפו את הטאץ היוקרתי לשולחן האיפור ולחלל הבית.

אבל שימו לב, כשאנחנו מדברים על ניצוצות והברקות, לא מדובר על הדברים המנצנצים של העשורים האחרונים, שלפעמים נראו כמו כדור דיסקו גדול, אלא על מוצרים הרבה יותר מתוחכמים שמוסיפים זוהר עדין לחיינו. אם זה בעיצוב החיצוני ואם זה באפקט שהם יוצרים על העור. המוצרים בסדרה החדשה של ללין, למשל, מוסיפים ברק שובר שגרה בצורה הכי מסוגננת ומודרנית שאפשר.

כל מה שנוצץ זהב

אכן נוצץ ואבל גם ם מטפח: קרם הגוף מהסדרה, עדין ומרענן, מועשר בחמאת שיאה המעניקה לחות ובויטמין E שמרגיע את העור. הקרם מכיל גם מרכבים נוספים להזנה כמו אלוורה קמומיל ושמן חוחובה . מלבד הניחוח הנפלא שלו משאיר הקרם את העור עם מראה רך וקורן.

מוצר נוסף בסדרה, סבון הנצנצים, דואג שכל רחצה, אם זו אמבטיה מפנקת או מקלחת זריזה, תהפוך הרבה יותר משמחת. זהו ג'ל רחצה עדין שמועשר בגליצרין ואלוורה האחראים להענקת שפע של לחות והזנה לעור. גם הם דואגים להשאיר אותו רך, רענן והרבה יותר זוהר.

ללין.
ללין

כאמור, אחרי ההבלחות של פריטי אופנה מוזהבים היה זה רק עניין של זמן עד שגם האיפור הטבעי יקבל את הניצוץ המרענן שלו. נגיעות של זהב וגליטר נותנות לפנים אפקט של נקודות אור, סוג של קישוט לפנים, הוא לביש ובהחלט מתאים גם לשעות היום.

התכשיר האולטימטיבי להענקת רמיזות אור כאלו הוא פודרת נצנצים מהסדרה החדשה של המותג, שתשאיר על הפנים, הכתפיים, הזרועות או כל מקום אחר שתרצו, פתיתי זהב קסומים.

בצורתו החדשה, הברק לא מוגזם, כמו הגלאם-רוק-דיסקו סטייל של פעם, אלא חוזר בגישה מודרנית יותר, נקייה יותר. אם תרצו אנלוגיה ישירה לטרנדים השולטים בעולם הסטייל, אז הבלחות האור האלו על הפנים מיישרות קו עם מראה שנות ה-90 שחזרו אלינו בצורות שונות והשתלבו במגמות של העשור הנוכחי.

האוצר הפרטי שלכן (אין צורך במפה)

מלבד מוצרי טיפוח כוללת הסדרה מוצרים שיתנו את הנצנוץ המשמח גם לאווירה מסביבכן, דפיוזר נצנצים שמפיץ ריח מהודר, מעוטר בגווני זהב וישמש כפריט מעוצב וקסום בבית, כמו אוצר קטן ופרטי. תיק הרחצה מהסדרה, ישמש לאחסון שיקי ומסוגנן של תכשירי האיפור והרחצה שלכן, אם זה על מדף הטיפוח ואם בנסיעה או חופשה בלתי נשכחת.

לשמחת כולם, ללין מצאה את הדרך לשדרג כל מתנה ולהפוך את הטיפוח לחווייתי וזוהר. העטיפה החיצונית משולבת בניחוח שנקרא star dust (אבק כוכבים) – ניחוח מתקתק המבוסס על פירות ומשלב מאסק ואמבר. הניחוח מהדהד ומגביר את אפקט היוקרה הקלאסית והנצחית.

ללין.
ללין

ואם מדברים על קסם מיוחד

הסדרה החדשה היא מהדורה מוגבלת, ואין משהו שמשדר יוקרה ומרגש יותר מלקבל מתנה כזאת – יש משהו מאוד מסוגנן במוצר שהוא חלק ממהדורה מיוחדת, כי ברור שמדובר בחלק מקולקציה עדכנית שמותאמת לתקופה ולמגמות העונתיות.

יש במוצרים האלו משהו חדשני ובלתי צפוי, והתכשירים של ללין אכן מיוחדים ובלתי נשכחים. טיפ קטן: אל תשכחו לציין את זה בכרטיס הברכה לאקסטרה קרדיט.

עוד דבר שכדאי לזכור - כשאתן מכינות את רשימת המתנות אל תשכחו מישהי מאוד חשובה – אתן. פרגנו גם לעצמכן מתנה מוזהבת עם ניחוח של יוקרה וסטייל.

ללין.
ללין

החגים עוד שנייה מגיעים אבל ההתרגשות של התחלות חדשות ותחושת החגיגיות כבר גורמים לכולנו לעלות דופק ולהרגשת היי קלה שמתחילה בקצות האצבעות ועושה את דרכה למעלה.

בתקופה הזו מתחילים לחפש את הדברים החדשים והפריטים שמתאימים לאווירת החג משהו יוקרתי עשיר וזוהר והעניק כמתנה לאחרים וגם לעצמנו. משהו עם נגיעות של זהב. הגליטר, רבותי הוא המלך של תקופת החגים.

לצפייה ורכישת המוצרים לחצו כאן

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully