וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו למשב רוח צונן: הניחוח החדש של ללין

9.8.2016 / 12:51

הדבר שהכי חסר לכולם בקיץ הלוהט, הוא בריזה צוננת. יש כמה דרכים שכדאי לאמץ, כאלו שיביאו איתן קרירות מתוקה והרבה אופטימיות - רוצות להמשיך לחגוג את העונה החמה בסטייל? כנסו לגלות מה אתן יכולות לעשות כדי להיות הבנות הכי קוליות בימים הכי חמים

ללין מוצרי 2013.
מזגנים זה מצוין, אבל חייבים לצאת מתישהו לשמש

מזג האוויר מוכיח לנו שוב שחום יולי אוגוסט אינו קלישאה וממש לא רק שורה בשיר של שלמה ארצי. זה אמצע העונה, זה לוהט וזה כאן. בתקופה הזו אנחנו, יותר מתמיד, מברכות את אלוהי המזגנים, אבל כמה שזה יעיל וקריר אי אפשר להישאר בחסותם כל הקיץ, כי היי, אנחנו עדיין לא מוותרות עליו – אנחנו עדיין רוצות להמשיך לחגוג אותו רק עם הרגשה קלילה ואופטימית.

הטמפרטורות שעולות גורמות לנו לחפש דרכים לנצח את החום, על ידי פינוקים קרירים ומגניבים או אסטרטגיות מתוחכמות. אין ספק שהימים הלוהטים, כאשר החום והלחות אינטנסיביים, מאלצים את כולנו להיות יצירתיות ולבדוק מהם החידושים שנמצאים שם בחוץ שיעזרו לנו להתקרר.

אז איך נשארים קולים גם שחם?

מתחילים, כמובן, עם השינויים הברורים מאליו, שגם הסבים שלנו עשו – כמו למשל להחליף את כלי המיטה למצעי כותנה קרירים ולהיפטר מהשמיכה הכבדה לטובת אחת דקה וקלילה.

רצוי לשנות את התפריט למאכלים עשירים בתיבול ספייסי ולצייד את המקרר בפירות, שלגונים, גלידות טעימות ומשקאות צוננים. נסו להתגבר על ההרגל של אוורור הבית כשיש שמש, הימנעו מפתיחת החלונות במשך היום ולהכניס פנימה אוויר חם - פתחו את החלונות לקראת ערב ובלילה כשהטמפרטורות מתקררות.

המעיטו את השימוש במכשירי חשמל שפולטים חום ותורמים לאווירה החמה – שמרו אותה לחורף.

סדרת טיפוח ללין קיץ 2016.
סדרת טיפוח ללין קיץ 2016

הרבה זמן חשבתן על שינוי הסטייל והלוק שלכן ולא העזתן? זה בדיוק הזמן. אפשר להסתפר קצר או לעבור לתסרוקות בהן השיער אסוף, כך שלא יחמם את הצוואר. זה הזמן גם לאורר את המלתחה ולאמץ פריטים קצרים יותר, דקים יותר, עם בדים נושמים ובצבעים בהירים.

עוד דבר שכדאי לעשות כשהמעלות בחוץ עולות זה לחדש את שידת הטואלט במוצרי טיפוח חדשים, בניחוח מרענן - כזה שיצנן אתכן ויאפשר לכן להמשיך ליהנות מימי הקיץ החמים אם אפשר.

וזה לגמרי אפשר כי בדיוק עכשיו משיקה רשת ללין ניחוח חדש, כזה שמצטרף ומשלים את סדרת הניחוחות הקלאסיים שכבר קיימים ברשת. הניחוח, FROZEN PEAR, מפיץ מתיקות קרירה ועדינה שמזכירה סורבה ביום חם. הוא מביא אתו בריזה חורפית, שתעשה לכן נעים - כזו שתצנן אתכן ותאפשר לכן להמשיך ליהנות מהעונה העליזה בסטייל.

למי קראתם מזיעה?

המוצרים של הסדרה הם בדיוק מה שדרוש על מנת לשרוד את הקיץ הלוהט בסטייל, שווה וקל לאמץ אותם, כי הם יעניקו לכן את ההרגשה והמראה הנכון ליום חם ומגניב. מגוון מוצרי הניחוח החדש כוללים מוצרי גוף, אמבט ומוצרי אווירה.

תווי הריח של הניחוח החדש מורכבים מהתו הראשון: אגס, סורבה פטל וקלמנטינות,. התו השני מורכב מפריחת המישמש, Osmanthus ופריחת המגנוליה.

יש בה לא פחות מ 16 מוצרים שכולם נמצאים גם בכל אחד מהניחוחות בסדרה הקלאסית, וכל אחד מהם הוא כמו פתית שלג מרענן, אתן תראו בזכותו כל כך קוליות כשכולם מסביבכן מזיעים.

סדרת טיפוח ללין קיץ 2016.
סדרת טיפוח ללין קיץ 2016

חם, לוהט ובלתי נשכח

ברשת ללין, כמיטב המסורת, מקפידים לשחרר לכן גם מוצרים במהדורה מיוחדת ומוגבלת. ומהדורות כאלו תמיד משמחות אותנו, בזכותם העונה הופכת מלאת סטייל ובלתי נשכחת.

קרם ידיים במהדורה מיוחדת שיושק במהדורה מוגבלת לרגל השקת הניחוח החדש ( 39.90 שקלים) וקרחון ריחני לתלייה ברכב, בארון או בכל מקום אחר. הוא מדליק במיוחד כי הוא מעוצב בצורת ארטיק. שימו לב בנות, מדובר במהדורה מוגבלת לתקופת ההשקה בלבד. הכי משמח.

סדרת טיפוח ללין קיץ 2016.
סדרת טיפוח ללין קיץ 2016

קרם, קצפת וחמאה

לא זה ממש לא עוד רשימת מצרכים במתכון לקינוח קיצי ומתוק, אלא מרקמים ומרכיבים של המוצרים בסדרה. אז זה לא ממש מפתיע שמתחשק לאכול אותם לפני השימוש. אז הנה המוצרים שיעניקו לכן נשיקה מקררת ביום שמש. מוכנות? הנה זה בא:

קרם גוף קלאסיקה במיטבה – זריז, נעים וריחני. קרם שיעניק לכן עור קטיפתי, גמיש ורך. עשוי מרכיבים המועשרים בשמני חוחובה, קלנדולה ובוראג' ובתמצית אלוורה. ללא פרבנים. (79.90 שקלים)

קצף אמבט וגוף יעיל במיוחד, מכיוון שאפשר להשתמש בו באמבט ארוך או במקלחת זריזה ויעילה. לניקוי עדין והעשרה של העור בשמנים מרגיעים ובלחות. ללא פרבנים. (59.90 שקלים).

קרם קצפת מנה גדושה של הזנה ולחות - הקרם מכיל תמציות אלוורה וקמומיל ומועשר בוויטמין (69.90 שקלים).

סדרת טיפוח ללין קיץ 2016.
סדרת טיפוח ללין קיץ 2016

סבון קצפת עזבו אתכן מאמבט חלב, סטייל קליאופטרה, קחו צעד קדימה ועשו אמבט של קצפת - זאת חוויית רחצה אמתית. עננת קצפת הנמסה על העור, מנקה ומטפחת אותו. מעושר בתמצית אלוורה ובוויטמין אי (59.90 שקלים).

פילינג גוף שילוב של ניקוי עמוק בגבישי מלחים המכילים מינרלים, עם הזנה של שמני אבוקדו וזרעי ענבים. ללא פרבנים. (59.90 ל-240 גר ו-94.90 ל -500 גר').

מי גוף. הדבר הכי טוב שיהיה בתיק שלכן – מי גוף מבושמים, לשעות היום והלילה, קלילים ומרעננים. מועשרים בתמציות אלוורה וקמומיל. ללא פרבנים. (59.90 שקלים).

שמן גוף זהו הסוד למראה זוהר, במיוחד לפני יציאה לילית. הוא נספג בטבעיות ומעניק לעור אפקט משי קורן עם שמן שקדים מתוקים. ללא פרבנים.( 79.90 שקלים).

סדרת טיפוח ללין קיץ 2016.
סדרת טיפוח ללין קיץ 2016

סבון פילינג מוצק עם פעולה כפולה – צד אחד לפילינג עדין, וצד שני מעניק לחות מוגברת. השכבה העליונה מכילה מלחים עשירים במינרליים טבעיים מים המלח התורמים להסרה עדינה של תאי עור מתים, להמרצת מחזור הדם ולחידוש העור.

שכבה נוספת מועשרת בשמן שקדים מתוקים ובחמאות שיאה וקוקוס המכילים ריכוז גבוה של ויטמינים ואנטי-אוקסידנטים, המסייעים לריכוך והזנה, ומותירים את העור חלק וזוהר. ללא פרבנים (24.90 שקלים ל- 120 גר').

סבון פילינג הוא כל כך עדין ולכן מאפשר פילינג בכל רחצה. סבון עשיר עם גרגירי משמש עדינים. ללא SLS/SLES וללא פרבנים. (54.90 שקלים).

חייבים להודות שזה הכי מקורי - שקית סבון מקציפה סבון מקציף בתוך רשת, לחוויית רחצה מקציפה (19.90 שקלים).

קרם ידיים עוד מוצר חובה לתיק מסוגנן. מועשר בגליצרין, שמנים צמחיים, ויטמין E וסיליקונים להגנה ולהזנה של עור הידיים. ללא פרבנים. (29.90 שקלים ל-50 גר' ו-39.90 שקלים ל-100 גר').

מפיץ ריח קלאסי בניחוח פרחוני ומבשם לזמן ארוך – יספיק לפחות עד היורה. (69.90 שקלים ל-100 מ"ל, 119.90 שקלים ל-250 מ"ל).

אז הנה, הצלחנו להוריד את מד המעלות והבלתי אפשרי לא רק שנראה עכשיו ממש אפשרי, אלא גם מגניב, מפנק ואפילו מאוד מסוגנן.

לרכישת סדרת הטיפוח של הקיץ כנסו לאתר ללין.

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully