וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחמם, חם, לוהט: המוצרים החדשים שיהפכו את הקיץ לחוויה מרעננת

23.6.2016 / 9:05

כולנו אוהבים חידושים, ואוהבים עוד יותר כשהמוצרים והמותגים שאנחנו מכירים מתחדשים ומתאימים את עצמם לצרכים שלנו. הרצון של חברות רבות לשמור על חדשנות מוצרית גרם לחברת הטיפוח "ללין" להשיק מוצרים במחיר שווה לכל נפש, שיעזרו לנו ליהנות גם בחום יולי-אוגוסט

ללין.
ההתחממות הגלובלית הזאת מחייבת אותנו להסתגל למציאות קצת שונה

בואו נודה בזה, יש לנו קטע עם חדשנות. במציאות הדינמית שאנו חיים בה אנחנו מחפשים אחר החידושים הכי טריים בשוק. אם זה הסלולרי החדש שרק עכשיו הושק או הקולקציה החדשה הכוללת את הטרנדים הנכונים לקיץ.

אנחנו כל הזמן מחפשים איך לשדרג את חיינו, ולהעשיר אותם. למה לא בעצם? לא מגיע לנו? מגיע ועוד איך. סדר היום שאנו חיים בו מצריך מאתנו הרבה יותר משאבים וכוח מאשר בעבר. רוב היום אנו נמצאים בעבודה, או רצים ממקום למקום או עושים כמה דברים במקביל.

חיים בקצב מהיר. חברות רבות אשר חקרו והפנימו את צרכי הלקוחות, שמות דגש על חדשנות טכנולוגית או מוצרית במטרה להקל עלינו ולהפוך לנו את סדר היום לנוח יותר, כזה שיאפשר לנו להשקיע בדברים שחשובים לנו באמת.

ללין.
מה המשותף בין חידושים, טכנולוגיה, שינוי האקלים העולמי והאנשים שמזיעים בגללו?

חיים בקצב מהיר

בכל שנה לקראת בואו של הקיץ, יש לנו את התחושה שהקיץ עומד להיות חם מהרגיל. אם חשבנו שרק אנחנו מרגישים כך – טעינו. לא מדובר רק בהרגשה, מדובר על שינויי אקלים גלובליים המתבטאים בעלייה של טמפרטורה, המסות הקרחונים, בצורת ושינויים במשטר המשקעים.

ההתחממות הגלובלית הזאת מחייבת אותנו להסתגל למציאות קצת שונה. הקיץ החם, הלח, בישראל גם אפשר לומר ה"כמעט בלתי נסבל", משפיע עלינו ועל הסביבה, ואין לנו דרך אחרת אלא להתמודד ולהתאים עצמנו לאקלים המשתנה, לחפש ולייצר פתרונות. החידושים הטכנולוגיים מסייעים לנו.

אז מה המשותף בין חידושים, טכנולוגיה, שינוי האקלים העולמי והאנשים שמזיעים בגללו? כל הגורמים האלו מביאים את החברות והמותגים שאנו מכירים ואוהבים לחפש אחר הפתרונות והחידושים שיקלו על סדר היום העמוס שלנו, במטרה לאפשר לנו לחוות את ההנאות הקטנות של החיים. במשך היום אין לנו באמת זמן לעצור לרגע וליהנות ממשהו שעושה לנו טוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ללין.
ג'ל עמיד במים ונטול שומן המספק הגנה גדולה מפני השמש

חברת "ללין", הרשת המובילה בארץ לטיפוח הגוף, מצאה פתרון. השילוב בין הקיץ שבפתח לבין הרצון של "ללין" להתחדש כרשת טיפוח בינלאומית ולהוביל טרנדים, גרם לפיתוח מוצרים המתאימים בדיוק לצרכים שלנו ושל גופנו בחודשי הקיץ החמים.

קחו לדוגמה את שמן ההזנה החדש לפנים, המכיל קומפלקס אנטי אייג'ינג, שמנים ו-ויטמינים שמעניקים לנו את הלחות הזו שאנו זקוקים לה כל כך, וגם נותנים לעור מראה קורן, רענן וקיצי.

ללין.
חגיגה של הנאה ואסתטיקה

התאמה לקיץ הישראלי

דוגמה קלאסית נוספת להתחדשות מוצרית כזאת אפשר לראות בג'ל ההגנה השקוף לפנים שהשיקה החברה. מדובר בג'ל עמיד במים ונטול שומן המספק הגנה גדולה מפני השמש. הוא שקוף ולכן אינו מותיר סימנים על העור, יש לו מקדם הגנה גבוה והוא אף מועשר בוויטמינים.

עוד מוצר חדשני ושימושי מאוד לקיץ הוא הליפ סקראב, או במילים אחרות פילינג לשפתיים, המכיל חמאות ושמנים צמחיים המזינים את השפתיים הנוטות להתייבש ולהיסדק במהלך הקיץ, ומרככים אותם. הליפ סקראב גם אינו מכיל פרבנים וחומרים משמרים.

ללין.
ליפ סקראב. תחליב לחות להרגעת העור לאחר השיזוף

"ללין" משלבת את החידושים וההתאמות לצרכינו בקיץ גם במוצרים נוספים כמו בג'ל חיטוי לידיים בצבעים וריחות שונים (חובה בתיק), סבון פילינג מוצק (כי בקיץ מתקלחים יותר) או תחליב לחות להרגעת העור לאחר השיזוף (עור יבש וצרוב הוא החלק הפחות נעים אחרי בילוי בים) ועוד, והכול במחירים שווים לכל נפש.

בכל אחד מהמוצרים הללו הוקדשה מחשבה ועבודה מחקרית רבה כדי שהמוצרים החדשים יתאימו לקיץ הישראלי. החדשנות המוצרית הזאת הופכת את המפגש בין הגוף לנפש לחגיגה של הנאה ואסתטיקה, עונה לצורך שלנו להגנה מפני השמש הלוהטת של יולי-אוגוסט, וגם מאפשרת לנו ליהנות ולהתפנק מהתהליך.

מבחינת החברה מדובר בצעד אחד קדימה מבחינת יכולותיה, ומבחינתנו זאת הזדמנות לעצור לרגע וליהנות ממשהו שעושה לנו טוב.

לרשימת המוצרים שיעשו לכן קיץ רענן לחצו כאן

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully