וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד רטוב: כוכבות לוהטות חופפות את שיערן עם קולה ובירה

12.5.2015 / 8:31

דוגמנית-העל התוססת סוקי ווטרהאוס חשפה לאחרונה כי היא נוהגת לשטוף את שיערה בקוקה-קולה, ומתברר שהיא לא הראשונה על השטיח האדום שנוהגת להחליף את השמפו המסורתי במשקאות. אל תנסו את זה בבית

סוקי ווטרהאוס בתצוגת ברברי לגברים, אביב/קיץ 2014, גני קנסינגטון, לונדון, 18 יוני 2013. Gareth Cattermole, GettyImages
סטיקי אנד סוויט/GettyImages, Gareth Cattermole

סודות היופי של הדוגמניות מהווים מקור לאייטמים ביזאריים מאז ומתמיד, החל מדיאטות כסאח מטרידות ועד מסיכות פנים ממוצרים אקזוטיים במיוחד. כעת חושפת הסופרמודל סוקי ווטרהאוס סוד מתוק ודביק במיוחד. ווטרהאוס התראיינה למגזין לאקי, וסיפרה שהיא נוהגת לחפוף את שיערה עם קולה.

"אני שוטפת את שיערי בקוקה קולה מדי פעם. כשהשיער שלי חפוף ונקי הוא שטוח וחסר אנרגיות. הקולה גורמת לו להיראות פרוע ואני מרגישה כאילו אני אמזונה", אמרה ווטרהאוס.

אישה שוטפת את השיער עם בירה. טוויטר, צילום מסך
הבירה מעניקה לשיער מראה מבריק, רך ומלא?/צילום מסך, טוויטר

למרות שהתוצאות נשמעות מבטיחות, מומחים ממליצים להימנע משימוש במשקה התוסס. "זה ממש מזהם את השיער. מדובר במשקה במוריד חלודה ממתכת, לדעתי ממש לא כדאי להשתמש בו על שיער" אמר מעצב השיער אדם מקליי.

עוד באותו נושא

רוצה תחת כמו של קים? יש פתרון

לכתבה המלאה
קטרין זיטה ג'ונס ומייקל דאגלס. ספלאש
והריח מה איתו? זיטה ג'ונס/ספלאש

למרבה הפלא, ווטרהאוס היא לא הראשונה שמשתמשת במשקאות תוססים כדי להעניק לשיערה מראה מלא. השחקנית קתרין זיטה ג'ונס, כך מתברר, נוהגת לשטוף את שיערה בעזרת בירה במשך שנים. לדבריה, המשקה מעניק לשיער מראה מבריק, רך ומלא. מישהו שכח להגיד לה שהוא מוסיף גם ריח של מסבאה אבל היי, אם למייקל דאגלס לא אכפת - מי אנחנו שנתקטנן על זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully